وی سی وی سی .

وی سی

انواع کفشور پلاستیکی و نحوا نصب آن

نصب کفشور پلاستیکی


قبل از شناخت ویژگی ها و قیمت کفشور پلاستیکی بهتر ابتدا به شناخت کفشور بپردازیم. در واقع کفشورها یک نوع رابط میان کف ساختمان و لوله های فاضلاب محسوب می شوند. در تمامی قسمت هایی که مجبور به تخلیه آب هست می توان از این محصول استفاده کرد. نصب کفشور پلاستیکی نیز بسیار آسان است به صورتی که دریچه ای کوچک در کف زمین قرار داده می شود. اینکار باعث می شود که آبی که در سطح زمین جمع می شود به فاضلاب انتقال پیدا می کند. پس از خرید این محصول خیالتان از بابت نصب کفشور پلاستیکی راحت باشد چرا که بدون بروز هر گونه مشکلی می توانید آن را به راحتی نصب نمایید.

انواع کفشور پلاستیکی


انواع کفشور پلاستیکی در سایز های مختلف در بازار موجود هستند علاوه بر این کفشور پلاستیکی ببه صورت نر و مادگی طراحی و تولید می شود. اینکار باعث می شود که محدوده های زیادی با متصل کردن آنها به هم مورد پوشش قرار داد. و هم چنین این قابلیت باعث می شود که از آن در استخر ها نیز استفاده کنند. ابعاد کفشور پلاستیکی معمولا در سه نوع تقسیم می شود که بهتر است قبل از خرید کفشور پلاستیکی با آنها به طور کامل آشنا شوید.

کفشور پلاستیکی 15*15
کفشور پلاستیکی سایز 15 در 15 سانتی متر به دلیل سایز خروجی 3 اینچی که دارد معمولا انتخاب مناسبی برای سرویس های بهداشتی و حمام ها نمی باشد. بهتر است از این محصول در حیاط خانه ها، استخرها و هم چنین سالن های ورزشی و صنعتی استفاده کرد.

کفشور پلاستیکی 10*10
کفشور پلاستیکی سایز 10 در 10 سانتی متر از پر استفاده ترین انواع کفشور های موجود در بازار محسوب می شود. شکل ظاهری آن به این صورت است که از پایه ی بلندی تشکیل شده است و خروجی آن نیز معمولا 50 میلی متر است. در طراحی آن نیز از مواد های صنعتی بسیار مقاوم استفاده شده است.

کفشور پلاستیکی 20*20
کفشور پلاستیکی سایز 20*20 سانتی متر نیز در پارکینگ ها، حیاط ها، پشت بام خانه ها، سالن ورزشی و استخر مورد استفاده قرار می گیرد. قطر دهانه خروجی این محصول 4 اینچ است. این محصول به صورتی طراحی شده است که از آشغالگیر به منظور جلوگیری از اشیا اضافه نیز استفاده می کند. توجه داشته باشید که یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول قطعا ابعاد کفشور پلاستیکی می باشد. بنابراین قبل از خرید حتما از انتخاب بهترین اندازه آن اطمینان حاصل فرمایید

جهت استعلام قیمت کفشور پلاستیکی:  09121331292 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۲۲ توسط:وی سی موضوع: نظرات (0)