وي سي وي سي .

وي سي

ترالي اورژانس ابزار حياتي در شرايط فوري

ترالي اورژانس خاكباز

ترالي اورژانس يك وسيله يكپارچه و حياتي در سيستم بهداشتي جهت ارائه خدمات اورژانس است. اين ترالي توسط شركت خاكباز توليد مي‌شود و از ويژگي‌ها و چيدمان‌هاي منحصر به فردي برخوردار است.

ويژگي‌هاي برجسته ترالي اورژانس

1. چيدمان هوشمند: ترالي با چيدمان بهينه و محل‌گذاري مناسب داروها و تجهيزات، زمان ارائه خدمات را به حداقل مي‌رساند. هرچهار كشوي ترالي بر اساس اولويت و نياز فوري بيماران چيده شده‌اند.

2. مواد استريل: بدنه ترالي از جنس استيل ساخته شده و در صورت آلودگي، قابل استريل و شستشو است. اين ويژگي امكان حفظ بهداشت و سلامت ترالي را فراهم مي‌كند.

3. وزن و ابعاد مناسب: وزن ترالي بين 30 تا 80 كيلوگرم است كه اجازه حمل آسان و سريع آن را مي‌دهد. با عمق 80 سانتيمتر و پهناي بين 80 تا 120 سانتيمتر، ترالي به‌راحتي در فضاهاي محدود نيز جا مي‌شود.

ترالي اورژانس قيمت

داروها و تجهيزات در ترالي اورژانس

1. داروهاي حيات بخش: اين دسته از داروها در كشوي اول ترالي قرار گرفته‌اند و در شرايط اورژانس، حيات بيمار را حفظ مي‌كنند.

2. داروهاي ضروري: در كشو دوم، داروهاي ضروري به ترتيب اهميت جهت حفظ وضعيت اورژانس قرار گرفته‌اند.

3. داروهاي بيهوشي: اين دسته از داروها نيازمند حضور متخصصان بيهوشي هستند و در ترالي براي مواقع اورژانس موجود هستند.

قيمت ترالي اورژانس

اهداف طراحي ترالي اورژاس

1. حفظ زمان: با چيدمان مناسب و قرارگيري بهينه تجهيزات، زمان ارائه خدمات به بيماران به حداقل ممكن مي‌رسد.

2. حفظ سلامت بيمار: با داشتن داروها و تجهيزات ضروري، اين ترالي به حفظ سلامت بيماران در شرايط اورژانس مي‌پردازد.

3. سهولت در حمل و نقل: با وزن و ابعاد مناسب، ترالي به‌راحتي قابل حمل و جابه‌جايي است.

ترالي اورژانس از طراحي هوشمندانه، ويژگي‌هاي كارآمد و مواد باكيفيت به عنوان يك ابزار حياتي در شرايط فوري برجسته است.


برچسب: ترالي اورژانس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۲:۲۰ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

شير فلكه چدني بادوام

شيرآلات شير فلكه يكي از اجزاء اساسي در سيستم‌هاي تأمين آب در منازل، صنعت، و ساختمان‌ها مي‌باشد. اين شيرآلات به منظور كنترل جريان آب و تنظيم فشار آب در نقاط مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. يكي از انواع متداول شيرآلات شير فلكه چدني است كه به دليل مقاومت بالا و عمر طولاني خود، جزو انتخاب‌هاي پرطرفدار مي‌باشد.

شيرفلكه اتحاد گستر

شير فلكه چدني

شيرآلات شير فلكه چدني با استفاده از مواد اوليه چدن با كيفيت بالا توليد مي‌شوند. اين محصولات به دليل ويژگي‌هاي فيزيكي مناسب چدن، مقاومت به فشار و حرارت بالا را فراهم مي‌كنند. همچنين، اين شيرآلات داراي فلكه هسته‌اي هستند كه باعث كاهش نويز و لرزش آب مي‌شود و جلوگيري مي‌كند تا ذرات معلق به داخل لوله‌ها و سيستم‌هاي آبياري نفوذ كنند.

برند فاراب يكي از نام‌هاي معتبر در زمينه توليد شيرآلات شير فلكه چدني است. محصولات اين برند با استفاده از تكنولوژي‌هاي پيشرفته و كنترل كيفيت دقيق، اطمينان از عملكرد بهينه و دوام طولاني مدت را به كاربران ارائه مي‌دهند. طراحي مدرن و زيبا نيز اين شيرآلات را به گزينه‌اي جذاب براي دكوراسيون داخلي مي‌تبديل كرده است.

آبياري با سبك، قدرت با كيفيت: شيرآلات شير فلكه چدني برند فاراب

در دنياي امروز، هنگامي كه به بهترين راه براي كنترل جريان آب و تنظيم فشار آب در منزل يا ساختمان‌ها فكر مي‌كنيم، نام برند فاراب بي‌پايان طرفدار دارد. شيرآلات شير فلكه چدني اين برند نه تنها به دليل مقاومت بيشتر و طراحي مدرن جلب توجه مي‌كنند، بلكه با قدرت عملكرد بي‌نظير خود، تبديل به انتخابي برجسته براي سيستم‌هاي آبياري مي‌شوند.

ويژگي‌هايي كه شيرآلات فلكه چدني فاراب را تبديل به شگفتي‌هاي آبياري مي‌كنند

مقاومت فراتر از حد: شيرآلات اين برند از چدن با كيفيت بالا توليد شده‌اند، كه باعث مقاومت در برابر فشار و حرارت بالا مي‌شوند، تا در هر شرايطي به عملكرد ايده‌آل خود ادامه دهند.
فناوري فلكه هسته‌اي: فلكه هسته‌اي در اين شيرآلات باعث كاهش نويز و لرزش آب مي‌شود، همچنين از نفوذ ذرات معلق به داخل سيستم جلوگيري مي‌كند.
طراحي زيبا و مدرن: شيرآلات فاراب با طراحي‌هاي مدرن و زيبا، به عنوان يك جزء جذاب در دكوراسيون داخلي نيز مطرح مي‌شوند.

جهت خريد شيرآلات شير فلكه چدني برند فاراب، مي‌توانيد به وب‌سايت اتحاد گستر مراجعه كنيد. اين سايت به عنوان يكي از فروشگاه‌هاي آنلاين معتبر، محصولات با كيفيت از برندهاي معتبر را ارائه مي‌دهد و تجربه خريد آسان و امن را براي مشتريان فراهم مي‌سازد.

با مراجعه به وب‌سايت اتحاد گستر، شما فرصت داريد به سادگي و امانت خريدي موثر را تجربه كنيد. اينجا جايي است كه آبياري با كيفيت و قدرت با مديريتي هوشمندانه آغاز مي‌شود.
 

اتحاد گستر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۶:۱۰ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

سياست قيمت گذاري كوپلينگ هاي آتش نشاني برملاشد.

كوپلينگ آتش نشاني

سياست قيمت‌گذاري، يكي از جوانب حياتي در زمينه تجهيزات آتش‌نشاني، به ويژه كوپلينگ‌ها، مي‌باشد. در محيط‌هايي كه ايمني و عملكرد بهينه اين تجهيزات از اهميت ويژه‌اي برخوردارند، تعيين قيمت به‌صورت دقيق و متناسب با مشخصات فني و استانداردهاي ايمني، اقتصادي و كيفي اساسي است. سياست قيمت‌گذاري كوپلينگ‌هاي آتش‌نشاني نه تنها به تعيين هزينه نهايي براي مشتريان بلكه به حفظ استانداردهاي ايمني و كارايي اين تجهيزات نيز مستلزم مي‌شود.

در اين سياق، عوامل متعددي كه بر قيمت كوپلينگ‌هاي آتش‌نشاني تأثير مي‌گذارند، مورد بررسي و بحث قرار مي‌گيرند. از جمله اين عوامل مي‌توان به جنس مواد ساختاري، ابعاد و نوع كوپلينگ، تكنولوژي توليد، استانداردها و گواهي‌نامه‌ها، تامين‌كننده و نام تجاري، محل توليد و موجودي و تقاضا اشاره كرد. در اين راستا، درك دقيق از اين عوامل و ارتباط تعادلي كه بين آن‌ها برقرار است، اساسي است تا تصميمات قيمت‌گذاري با استانداردهاي بين‌المللي و نيازهاي مشتريان هماهنگ شود.

تفاوت قيمت كوپلينگ‌هاي آتش‌نشاني به عوامل متعددي برمي‌گردد. در زير تعدادي از اين عوامل ذكر شده است:

7 عامل تاثير گذار بر قيمت گذاري كوپلينگ آتش نشاني

1.جنس مواد ساختاري

مواد استفاده شده در ساخت كوپلينگ‌ها مي‌تواند تفاوت‌هاي زيادي ايجاد كند. مثلاً كوپلينگ‌هاي ساخته شده از فولاد ضدزنگ به طور كلي گران‌تر از كوپلينگ‌هاي ساخته شده از آلومينيوم باشند.

2.اندازه و نوع كوپلينگ

اندازه و نوع كوپلينگ (مثلاً شيرآلات، زانوها، ياتاقان‌ها و ...) نيز تأثيرگذار است. كوپلينگ‌هاي بزرگتر يا مخصوص استفاده در شرايط خاص ممكن است هزينه‌هاي بيشتري داشته باشند.

3.تكنولوژي توليد

روش‌هاي توليد متفاوتي براي كوپلينگ‌ها وجود دارد كه تأثير زيادي بر قيمت نهايي دارند. به عنوان مثال، كوپلينگ‌هاي توليد شده به روش‌هاي پيشرفته‌تر و با كيفيت بالاتر ممكن است گران‌تر باشند.

4.استانداردها و گواهي‌نامه‌ها

كوپلينگ‌هايي كه به استانداردها و مقررات آتش‌نشاني مطابقت دارند و گواهي‌نامه‌هاي لازم را دارند، ممكن است قيمت بيشتري داشته باشند.

5.تامين‌كننده و نام تجاري

برندهاي معروف و تضمين‌كننده‌تر ممكن است قيمت بالاتري داشته باشند.

كوپلينگ اتش نشاني

6.محل توليد

هزينه‌هاي توليد در مناطق مختلف ممكن است متفاوت باشد و بر اساس آن قيمت‌ها تعيين شود.

7.موجودي و تقاضا

در بازارهايي كه تقاضا بيشتر است يا موجودي كمتر، قيمت‌ها ممكن است بالاتر رفته و برعكس.

بنابراين، براي انتخاب كوپلينگ مناسش، نياز است تا نيازهاي خاص خود را در نظر بگيريد و مقايسه دقيقي بين مختلف گزينه‌ها انجام دهيد.

بدين منظور پيشنهاد ميكنيم به لينك زير مراجعه كنيدد

كوپلينگ آتش نشاني

خريد كوپلينگ آتش نشاني از اتحاد گستر

شركت اتحاد گستر، نخستين انتخاب شما در تأمين كوپلينگ‌هاي آتش‌نشاني با كيفيت و قابل اطمينان است. افتخار داريم كه به عنوان يكي از پيشروهاي اين صنعت، محصولاتي با استانداردهاي بين‌المللي و با رعايت آخرين تكنولوژي‌ها را به مشتريان ارائه مي‌دهيم.

در سايت اتحاد گستر، با تنوع محصولات و انواع كوپلينگ‌هاي متناسب با نيازهاي شما آشنا خواهيد شد. از كوپلينگ‌هاي مخصوص خطوط آتش‌نشاني گرفته تا مدل‌هاي متنوع با جنس‌ها و ابعاد مختلف، ما با هدف ارتقاء ايمني و عملكرد شما، بهترين گزينه‌ها را فراهم كرده‌ايم.

علاوه بر اين، سياست قيمت‌گذاري منصفانه و خدمات پس از فروش فوق‌العاده ما، تضمين مي‌كند كه تجربه خريد شما هميشه رضايت‌بخش باشد. با اعتماد به تخصص و تجربه ما، انتخاب كوپلينگ‌هاي آتش‌نشاني از اتحاد گستر، يعني انتخاب امنيت و كيفيت بي‌نظير.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات، به سايت ما مراجعه فرماييد: لينك ورود به سايت اتحاد گستر

يا با ما در تماس باشيد 

با تشكر از انتخاب شما،

تيم اتحاد گستر


برچسب: كوپلينگ آتش نشاني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۵۸ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

صندلي خونگيري

"صندلي بيمارستاني: جادوي راحتي و امكانات تخصصي از دنياي خاكباز"

صندلي_خونگيري

صندلي بيمارستاني يك نوع صندلي است كه طراحي شده است تا نيازهاي بيماران و افرادي كه نياز به مراقبت ويژه‌اي دارند، را برآورده سازد. اين صندلي‌ها اغلب داراي ويژگي‌هايي هستند كه براي كساني كه به علت بيماري يا ناتواني نياز به استراحت فراوان دارند، مناسب هستند. مواد آنها معمولاً ضدعفوني‌پذير و آسان به تميز كردن هستند. صندلي بيمارستاني ممكن است داراي چرخ‌هاي قفل‌شونده براي حركت راحتتر باشد و اين امكان را داشته باشد كه به وضعيت همّشنگي تبديل شود.

 

"تنوع بي‌نظير صندلي‌هاي تخصصي: از خونگيري تا ماساژور"

صندلي‌هاي تخصصي به تناسب نيازها و ويژگي‌هاي مخصوص مختلف توليد مي‌شوند. به عنوان مثال، صندلي‌ خونگيري براي افرادي كه به دليل بيماري‌هاي خاص يا جراحي‌هاي مختلف نياز به جلوگيري از تشكيل لخته خون دارند، طراحي مي‌شوند. صندلي‌هاي ماساژور با قابليت ارائه ماساژ و تسكين از دردهاي عضلاني نيز ارائه مي‌شوند. همچنين، صندلي‌هاي تنظيم‌پذير با امكان تنظيم ارتفاع، زاويه، و ساير ويژگي‌ها، به افراد امكان بهينه‌سازي راحتي فراهم مي‌كنند.

 صندلي_خونگيري_قيمت

"شركت خاكباز: برتري در كيفيت و انعطاف"

شركت خاكباز يكي از شركت‌هاي معتبر در زمينه توليد و عرضه تجهيزات پزشكي و صندليي‌هاي تخصصي است. اين شركت با سابقه و تجربه در ارائه محصولات با كيفيت و استاندارد به بازار شناخته شده است. محصولات اين شركت، از جمله صندلي‌هاي تخصصي، با توجه به نيازهاي متنوع و ويژگي‌هاي متفاوت بيماران و افرادي كه به آنها نياز دارند، طراحي و توليد مي‌شوند. با انتخاب محصولات از شركت خاكباز، مشتريان مي‌توانند از كيفيت، راحتي، و امكانات به‌روز بهره‌مند شوند.

صندلي_خونگيري_خريد

 

 "رازهاي تعيين قيمت: از جنس به تا تكنولوژي"

قيمت صندليي خونگيري معمولاً به عوامل متعددي بستگي دارد. برخي از اين عوامل عبارتند از:

 

1. جنس و كيفيت مواد ساختاري: صندليي‌هاي خونگيري از مواد مختلفي مانند چرم طبيعي يا مصنوعي، پارچه، چوب، فلز و پلاستيك ساخته مي‌شوند. جنس و كيفيت اين مواد به طور مستقيم بر روي قيمت تأثير مي‌گذارد.

 

2. طراحي و استايل:طراحي ظاهري صندليي نيز مي‌تواند به عنوان يك فاكتور مهم در تعيين قيمت در نظر گرفته شود. صندليي‌هاي با طراحي‌هاي خاص و استايل منحصر به فرد ممكن است قيمت بيشتري داشته باشند.

 

3. تكنولوژي و امكانات اضافي:برخي از صندليي‌هاي خونگيري داراي امكانات اضافي مانند ماساژور، سيستم‌هاي گرمايشي يا خنك‌كننده، تنظيمات الكتريكي، و ساير تكنولوژي‌هاي پيشرفته هستند كه مي‌توانند به افزايش قيمت كمك كنند.

 

4. برند و شناخته‌شدگي:صندليي‌هاي توليد شده توسط برندهاي مشهور و معتبر ممكن است قيمت بالاتري داشته باشند.

 

5. اندازه و ابعاد: صندليي‌ها با ابعاد مختلف براي افراد مختلف و محيط‌هاي مختلف ساخته مي‌شوند. اندازه و ابعاد صندليي نيز ممكن است بر قيمت تأثير بگذارد.

 

6. قابليت تنظيمات: صندليي‌هايي كه داراي قابليت تنظيمات متنوعي هستند (مانند تنظيم ارتفاع، زاويه، و پشتيباني از قسمت‌هاي مختلف بدن) ممكن است قيمت بيشتري داشته باشند.

 

با توجه به اين عوامل، قيمت صندليي‌هاي خونگيري متغير و متنوع است و به نيازها و ترجيحات شخصي شما بستگي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۳:۱۹ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)