وي سي وي سي .

وي سي

كفشور چدني در كجا كاربرد دارند؟

كفشور چدني پشت بام


كفشور چدني بام نيز يكي ديگر از انواع آن به شمار مي رود كه كاربرد آن در پشت بام ساختمان هاي مسكوني و اداري مي باشد. اين نوع از كفشور چدني پشت بام بسيار پر طرفدار بوده و مزاياي بسيار زيادي دارد. شما مي توانيد به راحتي از انواع كفشور پشت بام در ساختمان هاي خود استفاده كنيد.

كفشور چدني در كجا كاربرد دارند؟
قبل از خريد كف شور چدني بهتر است با ويژگي و مشخصات آن آشنا شويم. يكي از ويژگي هاي مهم اين محصول مقاومت و استحكام بسيار بالاي اين محصول است. اين ويژگي باعث مي شود كه از اين نوع كفشور در پاركينگ ها، حياط خانه ها و حتي بام ساختمان ها استفاده كنند. در واقع يكي از پر استفاده ترين انواع اين محصول كفشور چدني بام است. قيمت كفشور چدني نيز با توجه به كاربرد آن تعيين مي شود.

 

جهت استعلام قيمت كفشور پشت بام چدني: 09121331292


برچسب: كفشور چدني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۵:۱۸ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

تأثير كيفيت دريچه منهول بر كارايي فرآيندها

تأثير كيفيت دريچه منهول بر كارايي فرآيندها


حال كه به بررسي چيستي دريچه منهول و كاربرد آن در صنايع آن پرداختيم، به اهميت كيفيت اين دريچه و كاربرد آن در صنايع مختلف مي‌پردازيم.

انتخاب دريچه منهول مناسب تأثير زيادي در بهره‌وري آن در صنايع مختلف دارد. انتخاب دريچه مناسب، علاوه بر اين‌كه از بابت طول عمر و عدم نياز به تجهيزات سنگين براي نصب و برداشتن آن‌ها، منجر به كاهش هزينه‌ها مي‌شود، فوايد ديگري هم دارد. وزن دريچه منهول، مقاومت آن در برابر لغزش، خواص عايق الكتريكي و خواص ايمني در شرايط بد آب و هوايي، مواردي هستند كه در هنگام انتخاب اين دريچه‌ها بايد در نظر گرفت. همچنين امور ديگري هم بايد در نظر گرفته شوند، كه از جمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

مقاومت در برابر زنگ‌زدگي، خوردگي‌هاي داخلي و خارجي و تماس با مواد شيميايي و اسيدي
دوام بالا، استحكام و قابليت اطمينان از تحمل وزن و عبور و مرور
طراحي يكنواخت براي پيشگيري از انبساط و انقباض متريال‌هاي مختلف آن در شرايط ويژه جوي، سرما و گرما كه منجر به شكستگي مفصل‌ها و ايجاد منفذ در آن خواهد شد.
عدم وجود نشتي در بدنه درب منهول
قابليت نصب و برداشتن سريع براي جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه، امكان تخليه با تجهيزات سبك و پرتابل
قابليت تعمير و نگهداري ارزان و آسان
داراي ابعاد پايدار
بي‌خطر در برابر عبور و مرور افراد و خودروها، نشت مواد شيميايي، نشت گاز، برق‌گرفتگي و خطرات بالقوه در محيط‌هاي تنوره‌اي مختلف
با توجه به موارد فوق، اين چنين به نظر مي‌رسد كه انتخاب درست دريچه منهول، منجر به كاهش هزينه‌ها، كاهش اضافه‌كاري‌هاي احتمالي در محيط كار، پيشگيري از خطرات جاني و مالي، پيشگيري از خسارت‌هاي كوچك و بزرگ و در نهايت، افزايش بهره‌وري كار خواهد شد. شايد اين موارد در اماكني كه داراي دريچه منهول مناسب هستند به چشم نيايد، اما عدم استفاده صحيح و انتخاب درست آن‌ها، عكس اين قضيه را ثابت خواهد نمود. پس گزينش بهينه اين درب‌ها، تأثير بزرگي در بهره‌وري و جلوگيري از بروز خسارت خواهد داشت.

استعلام قيمت منهول و پاسخ به سوال : منهول چيست؟


منهول در واقع يك نوعي از اتصالات محسوب مي شوند كه چندين شبكه و خط راه را به يكديگر متصل مي كنند. منهول را در سطح شهر براي كابرد هاي متنوعي مي توانيد مشاهده كنيد. هر يك از آنها معمولا براي جلوگيري از خطرات از يك درب منهول تشكيل شده اند.

منهول ها و درب آنها در انواع مختلفي وجود دارند كه بر اساس مدل و جنس آنها كاربرد هاي متفاوتي نيز دارند. در ادامه به بررسي جامعي از انواع دريچه هاي منهول همچون منهول بتني، منهول چدني و پلي اتيلن مي پردازيم. پيشنهاد مي شود براي خريد منهول از طريق سايت اتحادگستر با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد تا كارشناسان ما شما را در خريد اين محصول ياري كنند.

 
با توجه به نوسانات قيمت و هم چنين انواع مختلف جنس منهول ها به شما مشتريان گرامي پيشنهاد مي كنيم براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره رايگان و هم چنين اطلاع دقيق از قيمت روز منهول با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

جهت استعلام قيمت منهول: 09121331292


برچسب: دريچه منهول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۲:۵۲ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

انواع كفشور پلاستيكي و نحوا نصب آن

نصب كفشور پلاستيكي


قبل از شناخت ويژگي ها و قيمت كفشور پلاستيكي بهتر ابتدا به شناخت كفشور بپردازيم. در واقع كفشورها يك نوع رابط ميان كف ساختمان و لوله هاي فاضلاب محسوب مي شوند. در تمامي قسمت هايي كه مجبور به تخليه آب هست مي توان از اين محصول استفاده كرد. نصب كفشور پلاستيكي نيز بسيار آسان است به صورتي كه دريچه اي كوچك در كف زمين قرار داده مي شود. اينكار باعث مي شود كه آبي كه در سطح زمين جمع مي شود به فاضلاب انتقال پيدا مي كند. پس از خريد اين محصول خيالتان از بابت نصب كفشور پلاستيكي راحت باشد چرا كه بدون بروز هر گونه مشكلي مي توانيد آن را به راحتي نصب نماييد.

انواع كفشور پلاستيكي


انواع كفشور پلاستيكي در سايز هاي مختلف در بازار موجود هستند علاوه بر اين كفشور پلاستيكي ببه صورت نر و مادگي طراحي و توليد مي شود. اينكار باعث مي شود كه محدوده هاي زيادي با متصل كردن آنها به هم مورد پوشش قرار داد. و هم چنين اين قابليت باعث مي شود كه از آن در استخر ها نيز استفاده كنند. ابعاد كفشور پلاستيكي معمولا در سه نوع تقسيم مي شود كه بهتر است قبل از خريد كفشور پلاستيكي با آنها به طور كامل آشنا شويد.

كفشور پلاستيكي 15*15
كفشور پلاستيكي سايز 15 در 15 سانتي متر به دليل سايز خروجي 3 اينچي كه دارد معمولا انتخاب مناسبي براي سرويس هاي بهداشتي و حمام ها نمي باشد. بهتر است از اين محصول در حياط خانه ها، استخرها و هم چنين سالن هاي ورزشي و صنعتي استفاده كرد.

كفشور پلاستيكي 10*10
كفشور پلاستيكي سايز 10 در 10 سانتي متر از پر استفاده ترين انواع كفشور هاي موجود در بازار محسوب مي شود. شكل ظاهري آن به اين صورت است كه از پايه ي بلندي تشكيل شده است و خروجي آن نيز معمولا 50 ميلي متر است. در طراحي آن نيز از مواد هاي صنعتي بسيار مقاوم استفاده شده است.

كفشور پلاستيكي 20*20
كفشور پلاستيكي سايز 20*20 سانتي متر نيز در پاركينگ ها، حياط ها، پشت بام خانه ها، سالن ورزشي و استخر مورد استفاده قرار مي گيرد. قطر دهانه خروجي اين محصول 4 اينچ است. اين محصول به صورتي طراحي شده است كه از آشغالگير به منظور جلوگيري از اشيا اضافه نيز استفاده مي كند. توجه داشته باشيد كه يكي از عوامل تاثير گذار بر قيمت اين محصول قطعا ابعاد كفشور پلاستيكي مي باشد. بنابراين قبل از خريد حتما از انتخاب بهترين اندازه آن اطمينان حاصل فرماييد

جهت استعلام قيمت كفشور پلاستيكي:  09121331292 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۲۲ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

معرفي انواع كف خواب و قيمت ان

انواع كف خواب چدني


كفخواب چدني در سايزهاي متنوعي در بازار موجود مي باشد كه از پر استفاده ترين آنها مي توان به كف خواب چدني دو تيكه و سه تيكه 10*10، 15*15 و 20*20 اشاره كرد. با توجه به فضايي كه داريد به خريد يكي از سايزهاي اين محصول اقدام كنيد. براي اطلاع از نحوه نصب كف خواب پشت بام مي توانيد از طريق واتس اپ با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

قيمت كف خواب چدني


براي خريد كف خواب چدني بايد ابتدا با توجه به فضايي كه داريد به انتخاب سايز مناسب آن اقدام كنيد.  شايان ذكر است كه عوامل مختلفي از جمله نوع و سايز آن بر قيمت آن تاثير مي گذارد. به طور مثال يكي از انواع اين محصول كف خواب چدني پشت بام مي باشد كه از قيمت و كيفيت مناسبي نيز برخوردار است. براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت انواع كفخواب چدني با كارشناسان ما در تماس باشيد.

جهت استعلام قيمت كف خواب چدني:  09121331292


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۶:۱۶ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد دريچه چدني

براي خريد دريچه چدني مناسب حتما بايد به يك سري نكات بسيار مهم توجه كنيد در غير اين صورت با خريد دريچه اي كه مشكل دار باشد علاوه بر ضررات مالي، سلامتي افراد نيز به خطر مي افتد. در ادامه شما را با نكات مهم در هنگام خريد دريچه چدني آشنا مي كنيم.
وزن: از موارد بسيار مهم در انتخاب يك دريچه چدني قطعا وزن آن است. چرا كه سبك بودن اين محصول سبب مي شود كه سرعت سرقت آن نيز به طبع افزايش يابد. در هنگام عبور وسايل نقليه به دليل چفت شدگي نيز سبب سروصداي اضافي نيز مي شود. اهميت ميزان وزن دريچه چدني به قدري زياد است كه معمولا از نوع سبك و ارزان آن در پياده روها و از نوع سنگين آن براي عبور وسايل نقليه سنگين و فرودگاه ها استفاده مي كنند.
مدل: يكي ديگر از فاكتور هاي مهم در خريد اين محصول و انتخاب يكي از انواع آن است. معمولا قيمت دريچه چدني داكتيل بالاتر است انواع ديگر آن است. انتخاب مدل مناسب در قيمت اين محصول به شدت تاثير گذار است.

براي خاندن ادامه اين مقاله اينجا كليك كنيد.


برچسب: دريچه چدني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۵:۰۱ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)

تخت و صندلي زيبايي

قيمت، مشخصات و خريد تخت زيبايي

تخت زيبايي يا همان تخت پوست، يك تجهيز حياتي در كلينيك‌هاي پوست و زيبايي است كه در مدل‌ها و كاربردهاي متنوعي توليد مي‌شود. اين نوع تخت‌ها به عنوان تجهيزات اساسي در كلينيك‌ها و مطب‌هاي زيبايي پوست و مو، آرايشگاه‌ها و مطب‌هاي تخصصي عمل زيبايي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. همچنين، اين تخت‌ها به عنوان تخت معاينه در مطب‌هاي تخصصي پزشكي نيز به كار مي‌روند.

تخت‌هاي زيبايي براي انجام عمليات‌هاي زيبايي مانند تزريق ژل و فيلر، مزوتراپي، و بوتاكس استفاده مي‌شوند. اين تخت‌ها به دو دسته تخت زيبايي مكانيكي و تخت زيبايي برقي تقسيم مي‌شوند. هر يك از اين دسته‌ها ويژگي‌ها و كاربردهاي خاص خود را دارند و به زيردسته‌هاي مختلفي تقسيم مي‌شوند.

استفاده از تخت‌هاي زيبايي برقي به متخصصان زيبايي اين امكان را مي‌دهد كه با فشار يك دكمه روي ريموت كنترل، تنظيمات مورد نظر خود را اعمال كنند. اين تنظيمات دقيق به متخصصان اين امكان را مي‌دهد تا عمليات‌هاي زيبايي را با دقت بيشتر و بهترين شكل انجام دهند.

در حال حاضر، تخت‌هاي زيبايي به دليل سهولت استفاده از آنها، بسيار محبوب شده‌اند. متخصصان زيبايي با استفاده از تخت زيبايي برقي مي‌توانند به راحتي تنظيمات مورد نظر خود را اجرا كرده و عمليات زيبايي را با دقت بيشتري انجام دهند.

در اين مقاله، انواع تخت‌هاي زيبايي اعم از تخت زيبايي مكانيكي، تخت زيبايي برقي، تخت زيبايي سه موتوره، تخت زيبايي سه شكن و غيره معرفي شده‌اند. در صورت تمايل به خريد و يا كسب اطلاعات بيشتر از قيمت تخت زيبايي، مي‌توانيد با شماره تماس 09123784275 تماس بگيريد.

لطفاً براي دريافت بهترين قيمت روز، به فروشگاه خاكباز صدرا مراجعه كنيد. اين فروشگاه با ضمانت بهترين قيمت روز، محصولات با كيفيت بالا را به مشتريان ارائه مي‌دهد.

اگر قصد خريد تخت زيبايي براي كلينيك‌هاي زيبايي را داريد، تخت‌هاي شركت خاكباز صدرا را مشاهده نماييد. در صورت وجود هرگونه سوال يا نياز به مشاوره، مي‌توانيد با شركت خاكباز صدرا تماس بگيريد.

? خاكباز صدرا تمامي محصولات خود را با بالاترين كيفيت و گارانتي ارائه مي‌دهد. براي اطلاعات بيشتر و خريد با شماره 09123784275 تماس بگيريد.يا به صفحه مربوطه مراجعه كنيد.

 

قيمت تخت كاشت مو

قيمت تخت كاشت مو به ويژگي‌ها و نوع مدل آن بستگي دارد. برخي از تخت‌هاي كاشت مو برقي هستند و برخي ديگر مكانيكي. عواملي مانند قدرت موتور، جنس رويه تخت، و نوع تكنولوژي استفاده شده نيز بر قيمت تخت كاشت مو تأثيرگذارند. براي كسب اطلاعات دقيقتر در مورد مدل‌ها و قيمت‌هاي اين محصول، پيشنهاد مي‌شود با مشاوران ما تماس بگيريد.

براي استعلام قيمت اين مدل تخت، مي‌توانيد به صفحه مربوطه مراجعه كنيد

 

مشخصات صندلي همراه بيمار

قبل از خريد اين نوع محصول، مفيد است كه با كاربردهاي آن و ويژگي‌هاي آن آشنا شويد. صندلي همراه بيمار در تمامي مراكز درماني قابل استفاده است. اين محصول را مي‌توان در اتاق‌هاي نگهباني و حتي در خانه‌هاي دانشجويي با فضاهاي محدود و كوچك استفاده كرد.

از مشخصات مهم اين محصول مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1. قابليت تبديل صندلي همراه بيمار به تخت براي استراحت.
2. داراي سبد مخصوص براي نگهداري وسايل همراه بيمار.
3. قسمت جلويي آن با چرخ‌ها مجهز شده است و چرخ‌هاي آن بسيار محكم هستند.
4. استحكام بالايي دارد تا بيمار به راحتي قرار بگيرد.
5. داراي رنگ الكترواستاتيك است.
6. كار با آن بسيار ساده و آسان است.

صندلي همراه بيمار يكي از ملزومات هر مطب و بيمارستان است كه براي راحتي بيمار و همراه بيمار بايد در بالاترين كيفيت تامين شود.

براي خريد و استعلام قيمت اين محصول اينجا كليك كنيد


برچسب: تخت زيبايي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۰:۴۶ توسط:وي سي موضوع: نظرات (0)